fredag den 16. oktober 2009

Dårlig samvittighed igen igen igen

Hvorfor er det lige der findes dårlig samvittighed???
Jeg skulle da lige forbi Rødovre centeret på vej hjem fra arbejde og købe Dvd'en Skråplan. æææælsker Winnie og Karina... Havde en god intern griner i kantinen på jobbet: Jytte, nu virker den ikk igen HAHAHA Sidder og morer mig gevaldigt for mig selv. Mon bamsen tror jeg er ved at blive sindsyg???

Nå men på vej ud fik jeg øje på den længe ventede frynsekjole... Den kjole fra Dorothy Perkins jeg bestilte for noget tid siden var et flop.. korte kjoler og ben så tykke som bropiller er IKKE en god kombination. Nå men der hang kjolen jo.. Marie ind og prøve den og den var jo som syet til min krop. intet mindre end perfekt. Dyb lilla og fremhævede de gode ting ved min krop...

Men fy for den hvor har jeg dårlig samvittighed nu. Jeg er sq på nippet til at retunere den og så istedet for iføre mig en gammel kjole fra skabet.... Det er skidt.

Billede af den kommer såfremt jeg IKKE bytter den....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar