mandag den 10. august 2009

Håndværkere... Grrr !!!

Så kommer man hjem fra ferie og nyder at man lige har en ekstra uge inden løn-slaveriet igen går igang. MEN MEN MEN man har så også glemt at udskiftning af ALLE blokkens vinduer begynder idag!! Øv øv siger jeg bare. Det er dog ikke fordi håndværkerne larmer men det er deres, i mit hoved, urimelige krav om 3 meters rydning fra vindueskarmen og ud i rummet. Helt ærligt hvor nemt er det lige at give dem 3 meter til at boltre sig på i en gammel københavner lejlighed???? Ja jeg spørger bare. For jeg har altså en stor stor seng, MEGET stort skab og en helvedes masse småskabe til sko og andet.
Nå men hvad gør jeg så. Jo jeg overtaler da kæresten til at vi skal have nye møbler i soveværelset. Det er det rum bliver sværest at rydde. Han indvilliger og vi har også fundet de fineste hvide romantiske møbler, men damn jeg har meget tøj. Det fylder 10 plastik tasker, i ved dem fra Tiger. De helt store. Min kærestes fylder så 1 1/2 !!! Men kender i ikke det når man er gået igang og man så pludselig holder en pause for en tår at drikke og man så bare ikke kan overskue mere ?? Suk ;(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar