onsdag den 19. august 2009

Tak Trendsales

Flatsene fordi jeg købte dem i sorte en dag hvor jeg havde ondt i fødderne efter en shoppetur... De var SÅ skønne at gå i og nu kan de snart ikke holde til mere. Derfor har jeg været på udkig efter et nyt par og da jeg så så dem i leopard også måtte jeg slå til... Hvad gav jeg for dem?? 100 kr ialt. Wow tak søde pige, elsker dig lidt
Cardiganen fordi den er super fin og vil være rigtig fin med mine sorte lange harems-bukser, leopard-flats, billede ovenover, og leopard-tørklæde... Uhm kan ikke vente til den kommer ind ad døren. Hvad jeg gav for den? 60 kr ialt... Tak søde pige


Parfumen fordi jeg har ledt efter den i næsten ALLE landets Matas, Estethique, Magasin og Illum.... Men den har været udsolgt overalt. Og de søde piger har kigget mærkelig på mig og fortalt mig at sommerdufte altid kommer FØR sommeren... Det giver jo ingen mening.
Så nu venter jeg bare spændt på pakkerne kommer ind ad døren.

Så jeg vil gerne takke trendsales for at være til så jeg kan lede efter de ting som jeg ikke kan finde i butikkerne enten fordi de er udsolgt eller ikke fåes længere... Her er nogle af de ting jeg har været så heldig at støve op på Trendsales...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar