mandag den 10. august 2009

Home sweet home

Så er jeg hjemme igen... Kæresten og jeg var på Wellness-ferie i Løgstør og nøj hvor var det skønno. Aldrig har en ansigtsmassage været så lækker som i lækre luksuriøse omgivelser. Nam nam efterfulgt af champagne i spa'en.. Yes yes så var der dømt prinsesse-følelser ;-)

Jeg risikere nok at få en masse på nakken nu men jeg var ude for at shoppe lidt lækre ting i Jylland men INGEN af de byer vi besøgte var der noget spændende OVERHOVEDET. Det eneste jeg fik med hjem i bagagen var et par sorte lange harems-bukser. Men det er jo bare en hverdags-ting ikk ?? Vi var i Viborg, Herning, Århus og Ålborg. Og jeg synes faktisk København er langt federe shoppingsted end Jylland. Havde ellers hørt både Ålborg og Århus skulle være på højde med København. Men nej, måske det bare er mig der er snobbet mht mit shopperi ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar