mandag den 10. august 2009

Manglende pakke

Øv øv, da jeg kom hjem fra ferie havde jeg regnet med der lå en seddel fra postbuddet med at han havde en pakke til mig. Jeg har bestilt tøj fra Firmaet Yours i UK. Men det gjorde der ikke ;( Havde glædet mig SÅ meget. Ak oh ve!! Kommer så i tanke om at mit postbud er så flink at stille mine pakker foran min dør en gang i mellem så jeg ikke behøver styrte på posthuset. Tænk hvis han har gjort det mandag i sidste uge og den så har stået der i et par dage og nogen i min opgang så har tænkt.... Nå hun er ikke hjemme jamen så tager jeg den da. Jeg har sat en seddel op i opgangen og tigget folk om at aflevere den til mig hvis de har taget den ind til sig, håber der er en der har gjort det for at det ikke skulle se ud som om jeg ikke var hjemme. Jeg har samtidig sendt en mail til firmaet og hørt om den er afsendt.

Det er den læderjakke, som jeg tidligere har vist jer her på siden. Øv hvor er jeg bare bitter !!!
Håber den snart kommer frem til sin mor ( mig) ;-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar